Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 13 września 2012

nowość: Żona_22

Książka na czasie? Logując się na facebooka nawet nie masz świadomości jak internet odmienia nasze życie. Jak w takiej erze odnaleźć miłość? Zwłaszcza, jeśli zakochasz się w kimś innym, niż twój mąż. "Zachwycająca książka, która rozśmieszy cię do łez", czyli nowość Wydawnictwa Otwarte: "Żona_22".
Wydana w 2012 roku, czyli zupełnie świeżutka, książka autorstwa Melanie Gideon, która ma na swoim koncie bestseller "The Slippery Year"
Macie ochotę przeczytać książkę, która od maja, została przetłumaczona na 30 języków? Oto co możecie o niej przeczytać:

"Czasami gdy loguję się do komputera, czuję się jak hazardzista siedzący w kasynie. Ogarnia mnie uczucie ekscytacji pomieszanej ze zniecierpliwieniem, mam wrażenie, że wszystko może się zdarzyć. Wkraczam w swój sekretny świat, bez sikającego psa, dorastających dzieci i męża, z którym po 20 latach małżeństwa mamy sobie coraz mniej do powiedzenia.

Dawno, dawno temu ja i mój mąż co wieczór przed zaśnięciem leżeliśmy w łóżku i zamiast zamieszczać posty na Facebooku, rozmawialiśmy.

Muszę przyznać, że brakuje mi tego…

Żona_22"

A do tego:
"Absolutnie wyśmienita! Alice Buckle zachwyci mężatki tak jak Bridget Jones podbiła serca singielek".
Meg Waite Clayton

Jeszcze powiem Wam, gdzie możecie ją nabyć:
na stronie Wydawnictwa Otwartego kosztuje 36,90
merlin.pl jest gotowy oddać ją za 34,49
Wydawnictwo Znak zaproponowało cenę 30,55
empik.com oczekuje wpłaty w wysokości 33,99
selkar.pl podaje cenę 32,00
gandalf.com.pl chcę ją Wam przekazać za 33,50

Miłego czytania!

aktualizacja:
mam już dla Was recenzję tej książki. Znajdziecie ją TUTAJ. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz