Łączna liczba wyświetleń

środa, 5 stycznia 2011

nowości, oj nowości

No proszę, chociaż tak marudziłam na ten Pochłaniający Czas, Zabierający Cenne Chwile Internet, to jednak muszę powiedzieć, że czasami jest on bardzo przydatny. Na przykład przed chwilką znalazłam jedną z nowszych propozycji wydawnictwa Znak pt. "Być jak Steve Jobs" autorstwa Leander Kahney. Pozycja tym bardziej interesująca, że wszyscy wiemy jaki sukces odniósł bohater. A skoro jemu się udało, to może warto by bliżej przyjrzeć się sposobom, jakich używał. Wiadomo, że nie wszystko tam będzie napisane, nie wszystko musi być koniecznie skuteczne w naszym wykonaniu, ale... Uważam osobiście, że lepiej uczyc się dzięki komuś, komu się udało, niż na własnych błędach.
Najprawdopodobniej nabędę tę książeczkę. Z dwóch powodów: po pierwsze jest przeceniona (szaleństwo), po drugie mam już w domu jedną książkę z tej samej serii. Nie czytałam jej sama, ale czytał ją mój chłopak i był całkiem zadowolony. Sami widzicie zatem, że wykorzystam aż dwa punkty z mojego poprzedniego posta: znajomych i konsekwencję. Ot i moja półeczka znowu pozbywa się kilku centymetrów miejsca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz