Łączna liczba wyświetleń

sobota, 26 lutego 2011

nowość

Skoro już dodałam do wydawnictw Zysk i S-kę, to wypadałoby zobaczyć co też nowego mają do zaoferowania. Zatem zapraszam Was do zapoznania się z książką pt. "Wielki smród". Powiem szczerze, do wybrania akurat tej nowości zachęcił mnie sam tytuł :) Ogólnie książka opowiada o brytyjskim systemie kanalizacyjnym i wszystkim, co tam może się znajdować. Oczywiście nie jest to książka o stałych bywalcach kanalizacji... raczej o tych, którzy z założenia nie powinni tam przebywać, czyli ludziach. Zresztą z opisu zaserwowanego przez wydawcę wyłania się coś na prawdę interesującego, mrocznego (nie w elfim, czy innym fantastycznym wydaniu!) i zagadkowego.
Wydaje mi się, że książka godna polecenie, ale jak to zwykle bywa z nowościami do dyspozycji mam jedynie okładkę i notę redakcyjną.

aktualizacja: dzisiaj wybieram się do księgarni, żeby kupić tę książkę, więc jeśli wszystko pójdzie zgodnie z moim planem i ją znajdę, to już za chwilę, za momencik, będę mogła Wam ją zrecenzować.

2 komentarze:

  1. Witam serdecznie. Ponieważ zaglądałam tu od dawna, a teraz dopiero zakłożyłam blog, pozwoliłam sobie na dodanie adresu do listy ulubionych lektur. Też kocham swoje 3xk.Pozdrawiam.
    (dom-z-papieru.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo miło słyszeć, że ktoś tu zagląda. I, że nie robi tego tylko raz, tylko, że zagląda :) Na prawdę szałowo :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń