Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 31 stycznia 2012

patrząc wstecz...

Podróżując po książkowych blogach zauważyłam pewną tendencję. Otóż prawie nikt z Was w tym roku nie robił żadnych podsumowań. Mimo tej ogólnej niechęci postanawiam zrobić swoje pierwsze blogowe podsumowanie za rok 2011. Musicie mi wybaczyć.
A zatem...

w roku 2011

powstały 192 posty
najbardziej płodnym miesiącem był styczeń, bo wtedy dołożyłam do ogólnej puli aż 22 posty
najmniej pisałam w miesiącu czerwcu, bo tylko 11 razy, ale trudno się dziwić, skoro w tym miesiącu brałam ślub :)

A teraz książki:
największym książkowym zawodem okazała się "Niewinność zagubiona w deszczu", okazała się ona książką najbardziej nijaką,
żeby jednak Mendozie nie było przykro, to najlepszą książką roku 2011 jest "Przygoda fryzjera damskiego", a do tego jeszcze najzabawniejszą i najbardziej sarkastyczną
najnudniejszą książką niech zostanie "Tysiąc spokojnych miast". Przy wszystkich swoich zaletach, najmniej mnie porwała
książką, którą najłatwiej się czytało była ta, która nosi tytuł "Rozkoszne 2"
najtrudniej czytało się "Beatrycze i Wergili". Wrażenia jednak pozostały aż do dzisiaj.
Ta sama książka otrzymała ode nie tytuł najbardziej szokującej.
Najbardziej krwawą książką został "Wilczy miot", a żeby czytelników zbić z pantałyku dodam, że została ona również książką najbardziej romantyczną
najbardziej ckliwą książką (e-bookiem) jest "Jądro życia"
najbardziej naiwny okazał się "Wielki smród"

autorem roku 2011 zdecydowanie zostaje Eduardo Mendoza. Tylko on potrafi wywołać u mnie tyle emocji!

Ot i koniec podsumowania,
następne w roku 2012!
Strzeżcie się książki i nie zawiedźcie mnie!


2 komentarze:

  1. Marto, prawie na wszystkich blogach były podsumowania! Kto nie robił, to za chwilę wręcz nadrabiał. Bardzo lubię te zbiorcze posty, bo nawet jeśli coś dobrego w ciągu roku przegapiłam, to blogerzy przypomnieli te naj...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to całkiem możliwe :) ja nie mogłam się powstrzymać, stąd ten post.
      Zresztą cały rok cieszyłam się na to podsumowanie!

      Usuń