Łączna liczba wyświetleń

środa, 31 lipca 2013

książkotrzymacz dla dzieciaczków

Najlepsze w lato są kolory. Radosne, wesołe i kolorowe kolory. Nie ma bardziej kolorowych kolorów, niż te, które w swoich pokojach mają dzieciaczki, stąd dzisiaj pokażę Wam bejbikowe książkotrzymacze :) Aż miło popatrzeć:

szałowy wieloryb ze strony www.inhabitots.com. Z takim uśmiechem nastawi pozytywnie każdego :)


ze strony www.napaapa.com równie milusińskie drzewko

szałowy domek ze strony www.allrakse.com. Pewnie to rodzice robią tam regularne porządki :)



strona www.outblush.com proponuje odwrócone filiżanki. Kolorowo :)


na stronie www.decorfeed.com znalazłam coś, co z powodzeniem mogłabym wstawić i do siebie do pokoju:


strona www.ohua88.com prezentuje całkiem przyjemny porządeczek, który jednak wymagałby od tatusiów bardzo dużo wiercenia w ścianie. Ale cóż, czego się nie robi dla maluchów:


mają jeszcze taką półkę, którą zawsze chciałam mieć. Z miejscem do siedzenia i przechowywania wszystkich swoich skarbów. Dodajcie do środka okno i jesteśmy w niebie:


a już na koniec słodki słonik ze strony www.houzz.com


prawdziwie kolorowe kolory... :)

4 komentarze:

  1. Filiżankowy trzymacz jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) Ja się dziś zastanawiałam gdzie upchnąć kolejne książki, na których zakup mam ochotę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj... ja musiałam powstrzymać ochoty... teraz to głównie kupujemy e-booki. Ale niestety...

      Usuń
  3. Świetne pomysły na przechowywanie książek :)

    OdpowiedzUsuń