Łączna liczba wyświetleń

piątek, 13 lutego 2015

książkotrzymacz


Już dawno nie buszowałam w internecie poszukując książkotrzymaczy. Prawie zapomniałam jak wiele radości mi to sprawiało! Koniecznie trzeba naprawić ten błąd! Zatem zaczynam! Szukam...
Niby takie nic, tylko wygięta półka, ale efekt bardzo ciekawy! www.eatock.com


A takie udawane książki na książki? Efekt stosiku w wielu wnętrzach jest wręcz pożądany, a ten konkretny pozwala uniknąć spektakularnego upadku, gdy książka, którą sobie upatrzyliśmy, leży na samym dole... www.gizmodo.com.au


Ha! Drabina! Co prawda wymusza na nas określone książkowe gabaryty, ale dla takiego efektu można kupować książki na wymiar! www.decoist.com


A takie urocze obrotowe cudeńko zdecydowanie przydałoby się w małych pomieszczeniach. Tyle uroku, a tak niewiele miejsca www.babble.com



No i wiadomo, że gdzie najlepiej książki się wpisują? W schody! www.decoist.com


Dzisiejszy przegląd zamknijmy fotką tego wspaniałego wnętrza. Wszystko, co uwielbiam w jednym pomieszczeniu. Cudo! www.imgarcade.com


Tak, po takim przeglądzie od razu mi lepiej. Czemu częściej tego nie robię? Nie wiem. Wiem natomiast, że teraz spokojnie mogę wracać do pracy. Miłego dnia!

1 komentarz:

  1. Uginająca się półka wygląda świetnie! Aż chce się ją podtrzymać. ;) A nad takim obrotowym regałem od dawna się zastanawiam. Już zrobiłam z tatą półkę na gry i filmy, teraz pomyślę o książkach. :)

    OdpowiedzUsuń