Łączna liczba wyświetleń

sobota, 28 grudnia 2013

książkoteria przed sylwestrem

Sylwester zbliża się wielkimi krokami, zatem czas na wielkie przygotowania. Czemu by nie zamanifestować swojej miłości do literatury? A jak! Oto moje propozycje wyszukane pieczołowicie w czeluściach internetu:

ze strony www.trashionista.com naszyjnik. Jak dla mnie zbyt skomplikowany projekt, ale może Wam się spodoba:

na stronie www.missbohemia.com propozycja jak połączyć miłość do książek wszystkich i książki konkretnej, czyli coś już zdecydowanie bardziej dla mnie. W końcu kto nie kocha Wichrowych Wzgórz...

zresztą w podobnym tonie (z tej samej strony) propozycja dla panów:

strona www.rangiru.com proponuje taki oto naszyjnik. Muszę przyznać, że robi na mnie ogromne wrażenie i pozostaje jedynie mieć nadzieję, że jest bardziej trwały, niż wskazuje na to wygląd...

na stronie www.artatheart.co.uk znalazłam równie ciekawą propozycję, tym razem na rękę. Pieczołowicie zawinięte kartki i taki oto efekt:

samanthakey.wordpress.com natomiast przedstawia element dekoracyjny palca ( :P ). Niespecjalnie przemawiają do mnie te pododawane koraliki, ale sami wiecie... co kto lubi:

na koniec zaproponuję Wam książkową kreację, ze strony jenniferpritchardbridal.wordpress.com:

lub coś odrobinę mniej szykownego, ale równie klimatycznego:

I jak? Jesteście gotowi? :)




3 komentarze:

  1. Podoba mi się ten naszyjnik - jest taki w starych klimatach. Przypomniało mi się, że kiedyś miałam breloczek w kształcie książki, w którym nawet można było coś napisać - nie wiem, co się z nim stało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam takie breloki :) każdy chciał mieć malutki notesik, w którym nic się nie dało zapisać, bo rozmiar to uniemożliwiał, ale za to można się było ostro polansować :) :P

      Usuń
  2. Pierścionek też uroczy :)

    OdpowiedzUsuń